ویژگیها و مشخصاتی که در هنگام جستجوی شغل مهم میباشند

به عقیده شما در زمانیکه یک فرد به دنبال یافتن شغلی مناسب میگردد چه ویژگیهائی را بایستی تا واجد و دارا باشد؟ آیا صرفا داشتن چندین ماه یا سال تجربه علمی و آموزشی و عملی کافی است یا اینکه بهتر میباشد تا بر روی رزومه و مشخصات و خلاصه تجربیات تمرکز داشت؟ میتوان به همه این پرسشها فکر کرد اما در کنار همه اینها میشود به موارد دیگری نیز اشاره داشت همچون داشتن روحیه خستگی ناپذیر و جستجوی بسیار در زمینه شغلی و مورد علاقه داوطلبین استخدام. مثلا اولویت برای برخی افراد ممکن است یافتن کار و شغل در یک شرکت بزرگ باشد درحالیکه دیگران شغل اداری و در دفاتر کوچکتر را ترجیح میدهند. همچنین خیل عظیمی از افراد جویای کار هستند که در زمینه یافتن پیشه مورد علاقه خود سعی در راه اندازی کسب و کار خود را دارند.

Are there any qualities and qualifications to possess when it comes to landing an ideal, top-paying job آیا ویژگیها و مواردی وجود دارند جهت احراز و تصدی یک شغل رویائی و با درآمد بالا The job postings made by reputable companies and entrepreneurs in daily newspapers might seem kind of confusing at times, as they may demand he applicants to have several years of hands-on experience and a strong educational background but are they absolutely essential to the interviewers during the employment assessment meeting آگهیهای استخدامی که توسط شرکتها و کارآفرینان معتبر در روزنامه ها منتشر میشوند گهگاه حالت گیج کننده دارند از آنجائیکه ممکن است در آنها از متقاضیان شغلی این انتظار رود تا واجد چندین سال تجربه حقیقی و یا سابقه آموزشی بالا و قوی باشند اما آیا آنها واقعا از نظر افرادی که با داوطلبین در جلسه استخدام شغلی مصاحبه میکنند بسیار مهم میباشند؟

In your opinion, which group has better chances of employment: University graduates with top scores or professionals having manual dexterity به عقیده شما کدامیک از این دو گروه از شانس بالاتری برای استخدام برخوردار میباشند: فارغ التحصیلان دانشگاهی با نمرات بالا و یا افراد حرفه ای که دارای مهارتهای فنی میباشند؟ A good job is rewarding and obtaining that can be a relief for the job seekers یک شغل مناسب رضایتبخش بوده و برای داوطلبین استخدام مانند نشانه آرامش است But the point is that people looking for employment need to have a drive in themselves which means the energy and push plus inspiration to work and find their ideal employer and they should be attentive to the responsibilities given to them as well as the duties they are in charge of

اما نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که در جستجوی اشتغال میباشند بایستی تا در وجود خود یک محرک و شور و اشتیاق داشته باشند به مفهوم یک حالت انرژی تا آنها را به سمت کار و اداره و کارفرمای ایده آل و مورد نظر خود هدایت نماید و اینکه آنها بایستی تا به مسئولیتها و وظایفی که بر عهده آنها میباشند توجه نمایند Some mundane and boring jobs would not be liked nor welcomed by people, therefore, having creativity at workplace and offering innovative ideas and methods to troubleshoot issues as they arise can be the key as well یکی دیگر از موارد کلیدی در محل کار داشتن روحیه خلاقیت و برطرف نمودن مشکلات و موانع درصورت بروز میباشد چون محیط کار یکنواخت و بی انگیزه مطلوب هیچ فردی نمیباشد.

Successful office employees and workers are the ones who are also known as result-oriented, which means they would accomplish the projects and tasks they undertake کارمندان اداری موفق و کارگران آنهائی میباشند که به اصطلاح به عنوان متمرکز بر روی نتایج شناخته میشوند, به این مفهوم که پروژه ها و وظایفی را که بر عهده میگیرند به اتمام میرسانند They are mindful of the office deadlines and are always on time as well همچنین آنها همواره سر وقت بوده و به مهلتها و ضرب الاجلهای اداری هم توجه مینمایند Another point to mention in this respect is trying to persevere at workplace and on the market and possess what is known as resilience which means never giving up even after suffering temporary defeat and setback and actually trying to stand one’s ground despite difficulties and unfriendly behaviors of some people and never feeling blue or offended

نکته دیگری که میتوان در این مجال به آن اشاره داشت داشتن روحیه مقاومت و استقامت در سر کار و بازار میباشد که به اصطلاح از آن به عنوان پایداری نام برده میشود به مفهوم و معنی نا امید نشدن پس از یک عقب نشینی و شکست موقتی و در سر جا و موضع خود باقی ماندن علیرغم مواجهه با مشکلاتی از قبیل رفتارهای غیر دوستانه برخی افراد و مشکلانی از این دست و اینکه ناراحت و پکر و آزرده خاطر نشویم Team commitment and pledge is still another strait and quality to show at workplace since all employees help work out an efficient structure at their companies and departments and they can assist a finer management run through the system

مورد دیگر جهت نشان دادن در محل کار و اداره و شرکت, داشتن روحیه و تعهد کار تیمی میباشد که به بهتر شدن مدیریت در سیستم و همچنین بالا رفتن کارآئی کمک میکند In other words, every single employee helps the bigger team and company run and function smoothly به عبارت دیگر هر یک از کارکنان به تیم و شرکت در بهتر اداره شدن و داشتن عملکرد مناسبتر یاری میرساند That is why fulfillment of most tasks in reputable firms is done only through strong commitment of the entire staff به همین دلیل است که به انجام رساندن اکثر وظایف در شرکتهای معتبر تنها از طریق تعهد قوی همه کارکنان میسر میشود Even if some of such qualities are lacking among the staff, with proper on-site training, they can master the skills including efficient communication techniques with the clients and better presentation of goods and services to the prospective customers حتی چنانچه برخی از این ویژگیها در شرکتها وجود ندارند, میتوان با آموزش کارمندان در محل اداره به آنها در داشتن تسلط در زمینه این مهارتها کمک کرد از قبیل ارتباطات قوی با مشتریان و همچنین ارائه بهتر خدمات و کالاها به خریداران بالقوه.