شبکه های اجتماعی در دنیای تجارت

شاید چند سال قبل کمتر کسی فکر می کرد که شبکه های اجتماعی در دنیای مدرن امروزی بتوانند جائی برای خود در مقایسه با دیگر رسانه های تبلیغاتی و موتورهای جستجوگر باز کنند و مقبول و محبوب مخاطبان واقع گردند ولی واقعیت این است که کمتر فردی را میتوان امروزه یافت که از چنین برنامه ها و نرم افزارهائی استفاده نکنند و یا لااقل اسم آنها را نشنیده باشند. درست است که برنامه ها و شبکه های مجازی مخصوصا در بین جوانان و نوجوانان نسبت به دیگر اقشار و گروهای سنی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند, ولی در دنیای تجارت هم این برنامه ها و نرم افزارها نفوذ پیدا کرده و امروزه و در قرن بیست و یکم شما میتوانید تا شرکتهای تجاری خرد و کلان زیادی را درحال استفاده مداوم از آنها بیابید.

Social media networks are nowadays considered important and actually essential marketing strategies to help businesses grow over the net شبکه های اجتماعی امروزه به عنوان استراتژیهای مهم و در حقیقت ضروری جهت کمک به تجارتها در جهت گسترش آنها تلقی میشوند Social media can actually make or break a business in the competitive market today امروزه شبکه های اجتماعی میتوانند موجب رونق و یا از رونق افتادن یک کسب و کار در بازار رقابتی گردند They are no longer considered personal tools for communication, but rather valuable means to spread the word about websites or companies and even educational institutes are constantly using them to add to the number of their customers

آنها در واقع دیگر صرفا ابزاری شخصی برای انجام مکالمات نیستند, بلکه وسایلی قدرتمند جهت گسترش آگاهی نسبت به وبسایتها و شرکتها هستند و حتی مجتمع های آموزشی بطور مستمر از آنها در جهت افزایش تعداد مشتریانشان استفاده می کنند Internet-based advertising systems offer countless benefits to business owners to grow their marketing efforts in the cyber space since social media applications can be found running on millions of cell phones worldwide برنامه های تبلیغاتی مبتنی بر وب مزایای بیشماری به تجار ارائه می کنند به منظور اینکه بتوانند تلاشهای بازاریابی خود را در فضای مجازی گسترش دهند و برنامه های شبکه های اجتماعی بر روی میلیونها گوشی تلفن همراه در جهان نصب هستند.

Some platforms such as Facebook, Twitter, YouTube and Instagram are popular among business managers worldwide and they promote their products and services easily and in a split of a second شبکه هائی از قبیل فیس بوک, توئیتر, یوتیوب و اینستاگرام در بین صاحبان مشاغل در سطح جهان پر کاربرد هستند تا بتوانند با استفاده از آنها محصولات و خدمات خود را به آسانی و در عرض چند ثانیه تبلیغ و معرفی کنند There are strategies you can use in order to have better chances of success in using social media to advertise your business online استراتژیهائی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید تا شانس موفقیت خود را در تبلیغ کسب و کار خود در اینترنت افزایش دهید.

Nothing can be worse than entering the internet marketing world and not having a plan, so create one and then stick to it هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد دنیای تبلیغاتی اینترنت شده و برنامه ای نداشت. پس برای خود برنامه ای را تدوین نموده و سپس به آن پایبند باشید The second point to mention here is to not get confused between various social media channels and treating them separately with different outcomes دومین نکته که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد این است که از مخلوط نمودن شبکه های اجتماعی و گیج شدن اجتناب کنید. از امکانات آنها به طور جداگانه و با نتایج مختلف بهره ببرید You should also stay active and keep updating your profile شما همچنین بایستی فعال بوده و صفحات آنلاین خود را بروز نگاهدارید.