ترویج و تبلیغ دانشگاه از طریق فارغ التحصیلی و فضای مجازی

تا همین چند سال قبل عمدتا دانشگاهها و دانشکده های مطرح در سطح جهان و همچنین در اکثر شهرها و کشورها از طریق تبلیغات چاپی و کاغذی شامل بروشورها و مجلات تبلیغ میشدند و به دیگر متقاضیان تحصیلی اطلاع رسانی میشد. به مرور با ورود فضای مجازی به جهان آکادمیک دانشگاهها هم از این فرصت استفاده کرده و شروع به تبلیغات گسترده در فضای اینترنت نمودند و همچنین از سوی دیگر با نگاهی به فضای آنلاین و رسانه های اجتماعی در میابیم که آمار بالای قبولیها در دانشگاههای مطرح و همچنین نمرات بالا و ممتاز فارغ التحصیلان دبیرستانها و دانشگاهها و دیگر مؤسسات آموزشی در راستای تبلیغات آنها بطور مستقیم و غیر مستقیم داری تاثیر بوده اند. در این باره به اتفاق یکدیگر به مواردی اشاره میکنیم که میتوانند مفید باشند.

Believe it or not, there is a lot to do when it comes to promoting educational brands and colleges using graduation statistics as well as social media شاید باورتان نشود که میتوان در فضای مجازی با استفاده از آمار و ارقام فارغ التحصیلی و همچنین رسانه های اجتماعی دست به ترویج و تبلیغ برندها و نشانهای آموزشی و دانشگاهی زد The point is that even major academic institutes today are no stranger to this overwhelming online marketing trend نکته این است که مؤسسات برتر آکادمیک امروزه در فضای آنلاین با این روند کاملا آشنا میباشند In fact, multiple universities worldwide make use of graphical programs and internet-based promotion methods to depict happy faces on their websites and this way, they would spread the word about their entities online

درحقیقت, دانشگاههای متعددی در سطح بین المللی از برنامه های گرافیکی و تصویری استفاده کرده و از طریق روشهای تبلیغاتی مبتنی بر اینترنت چهره های بشاش و خندان را در وبسایتهای خود به تصویر میکشند و از این طریق, آنها دست به تبلیغ و گسترش آگاهی درباره وجود خود در فضای برخط میزنند Apart from visual elements, there are plenty of things colleges and high schools do on their websites and social media pages like offering real and genuine graduation data of the pupils as well as their higher education advances plus initiatives offered by those educational organizations در کنار عوامل گرافیکی و تصویری, دانشگاهها و دبیرستانها کارهای زیادی را در صفحات مجازی خود انجام میدهند از قبیل ارائه آمار صحیح و حقیقی از فارغ التحصیلان و محصلین و همچنین میزان پیشرفت آنها در مقطع آموزش عالی به علاوه طرحهای ابتکاری که توسط این سازمانهای آموزشی ارائه میگردند.

Via opting for social media and online utilities, colleges will be better able to engage and share useful information and knowledge with the audience worldwide از طریق برگزیدن امکانات فضای مجازی و تسهیلات آنلاین, دانشگاهها بهتر قادر خواهند بود تا با مخاطبین مشارکت داشته و اطلاعات و آگاهی مفید را با آنها سهیم شوند در سطح جهان Applications such as Twitter, Facebook, LinkedIn, and Instagram are nowadays being widely used by academic departments and universities worldwide برنامه هایی از قبیل توییتر, فیسبوک, لینکداین, و اینستاگرام امروزه توسط ادارات آکادمیک و دانشگاهها در سطح وسیعی مورد استفاده قرار میگیرند In addition to the photographs plus videos of the students graduation ceremonies online, the colleges web pages can yield an arsenal of other tools and features in order to create and generate a buzz about colleges such as financial aids for the candidates, campus facilities, job development opportunities, scholarships, and so on علاوه بر تصاویر و ویدیوهای مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان در فضای مجازی,  صفحات اینترنتی دانشگاهها میتوانند ارائه دهنده ابزارها و ویژگیهای بسیار گسترده تری نیز باشند به منظور تولید و توسعه یک محیط و فضای پر جنب و جوش و پویا درباره دانشگاهها از قبیل کمکهای مالی برای داوطلبین و امکانات پردیس و فرصتهای توسعه و رشد شغلی و بورسیه ها و غیره.