خانه / نوشته ها / پیاده روی به عنوان راه سلامتی

پیاده روی به عنوان راه سلامتی

بسیاری از مردم دائما به فکر کاهش وزن و یافتن راههای اعجاب انگیز برای داشتن سلامتی هستند ولی همین گروه از افراد خیلی اوقات فراموش میکنند که از طریق پیاده روی بسیاری از امراض آنان بهبود یافته و میتوانند به وزن ایده آل خود نیز برسند بدون اینکه دستورات غذائی عجیب و غریب را انجام دهند. دانشمندان دائما بر این نکته تاکید میکنند که ورزش کردن و راه رفتن میتوانند بسیار برای سلامتی مفید و سودمند باشند و در روستاها و دهکده ها که عموما افراد دارای عمر طولانی و بدون استرس و هیجان هستند پیاده رویهای طولانی و روزمره به جزئی ثابت از زندگی مردم تبدیل شده است بطوریکه دهقانان و کشاورزان گاه روزانه چندین کیلومتر راه بین روستاها را پیاده و بدون استفاده از وسایل حمل و نقل طی میکنند.

Believe it or not, walking is still one of the best physical exercises everyone can do and still one of the underrated activities to do for remaining fit شاید باورکردن این مطلب برای شما کمی سخت باشد ولی پیاده روی میتواند هنوز هم به عنوان یکی از بهترین فعالیتهای بدنی در نظر گرفته شود که همه ما میتوانیم برای سالم ماندن انجام دهیم و در عین حال یکی از ورزشهائی است که هنوز درباره فواید آن جای سخن بسیار است Scientists have found that placing one foot in front of the other leads to some impressive changes in the body and mind like feeling healthier and happier دانشمندان دریافته اند که قراردادن یک پا در جلوی پای دیگر میتواند منجر به تغییرات بزرگی مانند احساس شادی و سلامتی در بدن و مغز گردد.

As mentioned earlier, the first thing coming to the minds of many people who would like to lose weight is rushing to the gym and enrolling in some workout series and as they begin sweating in every session, they think that is the only way they can remain fit but what about walking which is a free type of exercise and you can do it everywhere and at anytime without worrying about payments همانگونه که قبلا عرض شد, خیلی از افراد برای لاغر شدن به سراغ باشگاهها میروند و در دوره های بدنسازی و ورزشهای هوازی ثبت نام میکنند و در هنگام تعریق گمان میکنند که این تنها راه سلامتی است ولی راه دیگر و رایگان این است که پیاده روی کرد که در هر مکان و زمانی میتون آنرا مجانی به انجام رساند.

Sure when you are running on a treadmill, you are burning a lot of calories but you can find plenty of people out there who are slim and just walking up and down the street every day and without even worrying about their weight گرچه این مطلب کاملا صحیح است که هنگامیکه شما بر روی تردمیل در حال دویدن هستید کالری زیادی هم میسوزانید ولی لطفا به افراد لاغر اندامی هم که در خیابانها راه میروند و اصلا نگران وزنشان هم نیستند نگاهی بیندازید There is no need to just have a stressful time and memory about losing weight and doing heavy workouts at the gym several days a week when you have the opportunity to take a walk every day of every week of every year and feel happy and healthy

برای کاهش وزن نیازی نیست تا خود را مضطرب کرده و در چندین جلسه بدنسازی فشرده و سخت در طول هفته شرکت کنید چون پیاده روی را میتوان همواره انجام داد در هر روز و هفته ای از سال که مایل باشید تا احساس شادی و تندرستی کنید Compared with heavy clubs fitness patterns, walking can be a better option for people who are obese or are having problems with their knees or backs or for the elderly در قیاس با برنامه های سخت ورزشی در باشگاهها, پیاده روی برای افراد سالخورده و همچنین دارای درد در ناحیه کمر و زانو و همچنین افراد چاق بهتر است So what are you waiting for? Find a park in your neighborhood and go walking پس منتظر چه هستید؟ یک پارک در محل زندگی خود پیدا کرده و راه بروید.

مطلب پیشنهادی

بخش نخست جایگیری قیدها

امروز به بخش نخست بررسی آن دسته از قیدهائی میپردازیم که به معرفی و تبیین …