خانه / نوشته ها / نحوه عرضه و تهیه آثار هنری و نقاشی

نحوه عرضه و تهیه آثار هنری و نقاشی

آیا شما مدتی است که به کلاسهای نقاشی و یا خطاطی و یا طراحی و دیگر رشته های مرتبط با دنیای هنر میروید و قصد دارید که در همین رشته ها به جستجوی شغلی بپردازید و یا اینکه مایل هستید تا با شرکت در نمایشگاهها به عرضه و نمایش کارهای با ارزش هنری خود اقدام نمائید؟ از آنطرف, ممکن است که شما فردی با ذوق و هنر دوست هستید و از طریق شرکت در نمایشگاههای عرضه آثار هنری از قبیل نقاشی های رنگ و روغن به حمایت از هنرمندان اقدام می کنید و همچنین به خرید کارهای با ارزش و تزئین محیط منزل خود اقدام می نمائید. چه روشهائی به ذهن شما خطور میکنند در ارتباط با عرضه و نمایش و تبلیغ کارها در ارتباط با حوزه هنر؟ آیا جهان مجازی هم میتواند به هنرمندان در این ارتباط کمک کند؟

These days there are so many talented artists worldwide who create masterpieces but they simply do not know how to properly expose their artworks to the viewers and the interested buyers of the items امروزه در سرتاسر جهان تعداد بسیار زیادی از هنرمندان هستند که دست به خلق آثار برجسته و ارزشمند هنری میزنند ولی آنها متاسفانه دقیقا واقف به این نکته نیستند که چگونه کارهای هنریشان را در معرض دید علاقمندان به هنر و خریداران چنین آثاری قرار دهند Sure they have taken tremendous amount of time and work to make and design those artistic works but if they do not showcase their products online or through art exhibitions, they will not earn the recognition they deserve

بطور حتم آنها مدت زمان و کار بسیار زیادی را صرف تهیه و طراحی آثار هنریشان نموده اند اما چنانچه این افراد از امکانات آنلاین و یا نمایشگاههای هنری برای نمایش کارهایشان استفاده ننمایند, شناخت شایسته خود را دریافت نخواهند کرد Creative people in the area of art should have proper education in the field of using online tools and resources to spread the word about their activities افراد خلاق در زمینه هنر بایستی آموزش صحیحی در ارتباط با استفاده از ابزار و منابع اینترنتی جهت گسترش آگاهی و نشر آثار و فعالیتهای خود را داشته باشند At first, it might seem a bit confusing to use online applications and websites or blogs to demonstrate artworks over the net, but they are very effective and simple to use

در ابتدای کار ممکن است استفاده از برنامه های اینترنتی و وبسایتها کمی گیج کننده به نظر برسد ولی آنها مؤثر هستند و کاربرد آنها در عرضه و نمایش آثار هنری آسان هست The good thing about online advertising portals and art exhibits over the net is that they provide equal opportunities to the artists to showcase their artworks and paintings over the net so that thousands of people can view them within a few seconds موضوع خوبی که در ارتباط با درگاههای تبلیغاتی و نمایشگاههای آنلاین وجود دارد این است که آنها برای هنرمندان امکانات یکسانی را ارائه مینمایند و هنرمندان میتوانند با استفاده از آنها به نمایش نقاشیها و آثار هنری خود بپردازند که در ظرف فقط چند ثانیه میتوانند مورد بازدید هزاران بیننده قرار گیرند.

The reality is that nowadays most artists and painters worldwide are so busy with their jobs that they simply have completely forgotten about marketing and advertising of their artworks and they merely might stick with their creative assets and neglecting the world outside حقیقت این است که امروزه اکثر هنرمندان و نقاشان جهان آنچنان سرگرم کارهای خود میباشند که به آسانی بازاریابی و تبلیغ آثار هنریشان را از یاد برده اند و آنها صرفا به دارائیهای خلاقانه خود میپردازند و از جهان بیرون غفلت می ورزند Using a few online adverting solutions, they will be able to have many critics and journalists speak about their resent artworks and their unique styles and even have internet-based interviews with magazines editors

تنها با استفاده از چند راهکار تبلیغاتی آنلاین, آنها قادر خواهند بود تا بسیاری از منتقدین و روزنامه نگاران را به صحبت درباره آثار و همچنین سبکهای منحصر به فردشان ترغیب نمایند و حتی این امر میتواند منجر به مصاحبه های اینترنتی با سردبیران مجله ها گردد Although traditional art exhibitions and such events are still pretty popular and workable when it comes to creating exposure for artworks, but one should not underestimate the vast opportunities provided for artists in the cyber space گرچه رویدادهای هنری از قبیل نمایشگاههای سنتی هنوز هم بسیار معروف و کارگشا هستند برای ایجاد تبلیغ و در معرض قرار داردن آثار هنری, اما نبایستی امکانات گسترده ای را که در فضای مجازی برای هنرمندان وجود دارند دست کم بگیریم.

Artists need to figure out the best advertising and marketing solutions for their works هنرمندان بایستی دریابند چه نوع راهکار تبلیغات و بازاریابی برای آثارشان از بقیه بهتر است Some new artists might have a little money available to start promoting their new businesses and through taking part in local and nationwide exhibitions, they will be able to brainstorm with their colleagues and visitors as well برخی از هنرمندان تازه کار ممکن است کمی سرمایه جهت شروع تبلیغ کار خود در اختیار داشته باشند و از طریق شرکت در نمایشگاههای داخلی و در سطح ملی خواهند توانست با مخاطبین و همچنین همکارانشان به تبادل نظر بپردازند.

مطلب پیشنهادی

بخش نخست جایگیری قیدها

امروز به بخش نخست بررسی آن دسته از قیدهائی میپردازیم که به معرفی و تبیین …