خانه / نوشته ها / مقایسه بازیهای رایانه ای

مقایسه بازیهای رایانه ای

گرچه دنیای هیجان انگیز بازیهای رایانه ای را میتوان به عنوان یکی از فعالترین عرصه ها در زمینه کامپیوتر دانست, اما مهم است تا با داشتن بصیرت و آگاهی در این زمینه گام برداشت و عناوین مناسب را برای بازی و تفریح انتخاب کرد. مثلا خیلی مهم است تا قبل از خرید و دانلود و نصب بازیها بر روی رایانه ها از محتوای آنها اطمینان حاصل کرد و اینکه آیا آنها برای سن و سال ما مناسب هستند. به عنوان نمونه, گرچه اطلاعات مختصری بر روی کاور و جلد دی وی دی بازیها درج میشوند در زمینه سن مناسب جهت بازی کردن و اینکه در چه زمینه ها و موضوعاتی تهیه شده اند, ولی بهتر است تا پس از مقایسه بازیها با یکدیگر با استفاده از امکانات آنلاین و آفلاین و پس از اطمینان حاصل کردن از مناسب بودن آنها به خرید اقدام کرد.

You may seem very excited to buy the newest latest video games and install them on your computer or you may be one of those folks who are enjoying playing games on video consoles rather than playing them on PCs but do you take time to compare the titles and pick the finest ones شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که از بازیهای رایانه ای لذت میبرید و علاقمند به خرید و نصب آخرین عناوین بر روی کامپیوتر خود هستید و یا ممکن است آنها را بر روی کنسولهای بازی انجام میدهید ولی آیا شما با صرف وقت و تحقیق و مقایسه به خرید آنها اقدام میکنید؟ You see, a critical question is raised over here concerning picking video games and then installing and playing them and that is which ones should be chosen

درواقع سوالی که در اینجا مطرح میشود درباره نحوه انتخاب بازیهاست و اینکه آیا آنها برای خرید و نصب و بازی مناسب هستند یا خیر Some games might contain violence and naturally younger children should not play them since they can have bad impression on their character in the future برخی بازیها دارای خشونت هستند و طبیعتا چنین بازیهائی برای خردسالان مناسب نیستند چون آنها تاثیر بدی بر روی شخصیت آنها در آینده میگذارند On the other hand, there is no need to always look for shooting types of games because there are plenty of other titles you could choose in football and driving and even the genre of adventure can seem pretty fun for you and there are lots of options and plenty of choices to find and buy

از طرف دیگر, نیازی نیست تا همواره به دنبال بازیهای تیراندازی بود چون در زمینه های ورزشی مثل فوتبال و رانندگی و همچنین ژانر بازیهای ماجراجوئی شما میتوانید به آسانی به دهها عنوان بازی خوب برای خرید دسترسی داشته باشید It is very important that parents prevent their children from playing violent games and instead, they can turn to puzzle games which can help their kids get smarter as well بسیاز حائز اهمیت است تا والدین از بازیهای خشونت آمیز برای فرزندانشان اجتناب کرده و به سمت بازیهای فکری گام بردارند که به کودکانشان در جهت رشد ذهنی هم کمک میکنند You can easily find plenty of websites over the net containing reviews of the latest games available on the market with ratings and information

شما به راحتی میتوانید وبسایتهائی را بیابید که حاوی مرور و رتبه بندی و اطلاعاتی درباره جدیدترین بازیها هستند Fortunately you are provided with a lot of choices when it comes to playing video games but as stated before, before attempting to buy one, read the reviews online to make sure you approve of its content خوشبختانه شما انتخابهای زیادی در زمینه انتخاب بازیهای ویدیویی در اختیار دارید و همانگونه که قبلا عرض شد, قبل از انتخاب و خرید آنها از مرور و اخبار آنها در فضای مجازی آگاهی یابید تا مطمئن شوید که محتویات آنها مورد تایید شما میباشند Playing video games, if chosen carefully can be very fun انتخاب آگاهانه بازیهای ویدیویی میتواند تفریح بسیار خوبی باشد.

درباره ی admin

همچنین ببینید

متد فراگیری شنیداری گفتاری

یکی از روشهای آموزشی مورد استفاده در تدریس زبانهای خارجه به متد شنیداری گفتاری معروف بوده و هنوز هم در کشورها مورد استفاده مدرسین خصوصی و همچنین تدوین و تمرین شده در انستیتوها و آموزشگاهها قرار میگرد. در یکی از مباحثی که به این متد مربوط میباشد از رفتارگرائی سخن به میان می آید و این نکته که با استفاده از روش تمرین و تکرار و همچنین بهره گیری از وسایل کمک آموزشی همچون رسانه های صوتی و تصویری میتوان به فراگیری گرامر و همچنین تقویت مکالمه اقدام نمود. در چنین دوره هائی, هنگامیکه دانشجویان و فراگیران به درستی به سوالات مطروحه پاسخ میدهند, از طرف مربیان خود در کلاسها مورد تشویق و تمجید قرار گرفته و هنگام اشتباه مرتکب شدن, به آنها تذکر و یادآوری میگردد تا پاسخ ها را اصلاح کنند.

When it comes to teaching English as a second language, there are similarities between audio-lingual and direct methods since in both, the students are taught and encouraged to learn the target language directly هنگامیکه سخن از تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به میان می آید, شباهتهائی بین دو روش مستقیم و شنیداری گفتاری وجود دارد چون در هردوی آنها تمرکز بر روی آموزش و فراگیری مستقیم زبان مقصد دانشجویان وجود دارد Therefore, the native languages are rarely used to teach grammar or improve communicative skills of the learners از اینرو, از زبان اول فراگیران به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد به منظور آموزش گرامر و یا بهبود و تقویت مهارتهای مکالمه و گفتاری آنها.

In audio-lingual method, drills are used a lot to master the techniques and in private classes as well as groups, this proves to be successful in many cases در روش شنیداری گفتاری, از تمرینات بسیاری مورد استفاده قرار میگیرند و در کلاسهای خصوصی و عمومی و گروهی, به عنوان روش موفقی شناخته میشود There is an idea behind using this method that through a lot of practices in classes, the students will eventually learn to speak a foreign language like native speakers and spontaneously تفکری که در پشت این روش آموزشی وجود دارد این است که از طریق تمرینات زیاد, دانشجویان در نهایت خواهند آموخت تا زبان خارجه را مانند گویشوران بومی و بلافاصله و به صورت بداهه تکلم نمایند.

In classes administered using audio-lingual method, the students are provided with plenty of oral static drills and through repetition of the phrases mentioned by the trainers and making slight adjustments to them, they will be praised and given credit or they might receive negative feedback and be requested to apply adjustment to them if they make mistakes در کلاسهائی که توسط روش آموزشی گفتاری شنیداری اداره میشوند, زبان آموزان با تمرینات شفاهی زیادی مواجه میشوند که توسط مربیان مطرح شده و با ارائه پاسخ صحیح از طریق اعمال تغییرات جزئی در عبارات مورد تشویق و تمجید قرار گرفته و در صورت پاسخ اشتباه, به آنها تدکر داده شده و از آنها درخواست میشود تا به تغییر و تصحیح آنها بپردازند.

Repetition of the utterances and the sentences the language learners hear is the central stage in this method تکرار عبارات مطرح شده توسط زبان آموزان به عنوان نکته ای کلیدی در این روش محسوب میگردد On the other hand, two further steps including replacement and restatement are also considered critical and practiced by the students همچنین دو مرحله دیگری که مورد تمرین زبان آموزان در این متد محسوب میگردند بازگوئی و همچنین جایگزینی میباشند For instance, they are supposed to replace one word with another term or rephrase and elaborate on the utterances mentioned مثلا آنها اقدام به جایگزینی برخی کلمات و همچنین توصیف کردن و بازگوئی عبارات شنیده شده مینمایند.

In the early twentieth century, the method was practiced to teach indigenous languages در اوائل قرن بیستم, از این روش برای آموزش زبانهای بومی استفاده میگردید Since its inception, a kind of emphasis was placed upon oral skills از زمان پیدایش این روش, نوعی تاکید بر روی مهارتهای شفاهی و کلامی وجود داشت In fact, correct imitation of the teachers in classes upon uttering sentences is the core of audio-lingual style در حقیقت, تقلید صحیح معلمین در کلاسها در هنگام ارائه و گفتن جملات را میتوان به عنوان یکی از موارد مهم در ارتباط با متد گفتاری شنیداری در نظر گرفت But like many other styles in the area of pedagogy, this method too has seen a fall in its popularity and there are many theories about the decline

اما همانند بسیاری از دیگر روشهای آموزشی, این متد نیز از کاهش محبوبیت و مقبولیت در امان نمانده و برای این مساله تئوریهای زیادی مطرح شده اند Some criticisms were posed by linguists برخی از انتقادها توسط زبانشناسان مطرح شدند In recent decades, the audio-lingual method has been gradually deprived of its credibility در دهه های اخیر به مرور از درجه اعتبار روش گفتاری شنیداری کاسته شده است One of the criticisms raised on its weaknesses is the notion that this style is considered to be teacher centered یکی از ایرادهائی که به این روش گرفته میشود معلم محور بودن آن است Also the input and output perspectives of the lessons are limited همچنین در کلاسها, چشم انداز ورودی و خروجی دروس محدود میباشند.