خانه / نوشته ها / برندینگ یا برندسازی

برندینگ یا برندسازی

یکی از بحثهای داغی که به موازات راه اندازی کسب و کار مطرح میشود مربوط به برندینگ یا برندسازی میباشد که بسیار مهم بوده و تقریبا ذهن همه صاحبان مشاغل و حرف را مشغول کرده است. در واقع برندینگ به رشته ای در مارکتینگ یا بازاریابی اطلاق میشود که در آن یک اسم یا نام تجاری را بتوان در مدت زمان کوتاه یا بلند در ذهن مشتریان و بازار گنجاند بطوریکه رقابتی بین نامهای تجاری جدید با برندهای قدیمی تر ایجاد شود. به عنوان مثال چنانچه در زمینه نمایشگرهای رایانه پنج شرکت بزرگ و بین المللی مشغول به فعالیت هستند و برند ششم هم وارد میدان گردد, مدیران و سهامداران شرکتی که به فعالیت در زمینه این کالای جدید مشغول فعالیت هستند از طریق برندینگ تلاش خواهند کرد تا مشتریان بالقوه از حضور آن آگاهی یابند.

If you are going to take part in a job interview which is related to the field of commerce, you will likely be asked some questions on branding and how it is possible to compete against some popular brands چنانچه شما مشغول آماده سازی خود برای شرکت در یک مصاحبه شغلی در حوزه تجارت هستید, احتمالا از شما سوالاتی پرسیده خواهد شد در زمینه برندسازی و اینکه چگونه میتوان با نامهای تجاری بزرگ و موفق به رقابت پرداخت Branding is the knowledge of spreading the word about a new commercial entity such as a name or brand using all possible methods برندسازی دانشی است در زمینه گسترش آگاهی در زمینه یک محصول تجاری از قبیل یک برند جدید با استفاده از همه راههای ممکن.

There are several steps to reckon which will pave the way towards establishing a solid brand and minimizing profits and commissions at the beginning of a new business can be the first one گامهائی را که میتوان درباره آنها تامل نمود در زمینه برندسازی متعدد هستند که میتوانند در ایجاد نامهای استوار کمک کنند و به حداقل رساندن درآمد و سود را میتوان جزو نخستین موارد درنظر گرفت Lowering profits and instead focusing on sales can be very important کاهش سود و افزایش فروش را میتوان بسیار مهم در نطر گرفت This is actually the solution and standard practice followed by all big successful companies این درواقع یک استراتژی و راه حل استاندارد است که توسط همه شرکتهای بزرگ و موفق مورد استفاده قرار میگیرد.

Please note that retaining customers means running a successful business in the long run, even if you have to provide them with some bonuses and incentives such as free products or good discounts لطفا توجه کنید که اصل حفظ مشتریان در جهت اداره یک تجارت سودآور در بلندمدت مهم است, حتی اگر مجبور شوید به آنها محصولات رایگان یا تخفیفات ارائه کنید Since we are living in a digital age, it is almost impossible to forget about the internet and cyber space when it comes to making a brand popular از آنجائیکه ما در عصر دیجیتال زندگی میکنیم, تقریبا محال است تا امکانات فضای مجازی را در هنگام به راه اندازی یک برند معروف به فراموشی سپرد.

A good business needs to stand out of the crowd either locally or internationally یک کار و پیشه خوب در سطح ملی یا بین المللی میدرخشد Positioning and grading or sorting of brands and products go hand in hand and how much influence brands make on the viewers and potential customers can be considered as a key element موقعیت یابی و درجه بندی و رتبه بندی محصولات و برندها حائز اهمیت بوده و مشخص کننده میزان تاثیر بر روی مشتریان و به عنوان عاملی کلیدی در نظر گرفته میگردد Innovative marketing solutions in terms of branding might include making use of the multiple methods provided on the social media راه حلهای نوین بازاریابی از لحاظ برندینگ میتوانند دربرگیرنده راهکارهای متعددی در حوزه رسانه های اجتماعی هم باشند.

مطلب پیشنهادی

قیدهای دیدگاه و نقطه نظر

در ادامه بحث نسبتا مفصلی که در چندین جلسه قبل داشتیم راجع به انواع مختلف …